Iekārta ar garantiju ir salūzusi. Kas mums būtu jādara?
22. decembris, 2014Lasīt vairākAtbilstoši garantijas servisa noteikumiem iekārta jānogādā LABOCHEMA iekārtu servisa nodaļā un, ja vispār iespējams, tās oriģinālajā iepakojumā. Ir svarīgi, lai būtu garantijas kartīte un/vai PVN rēķina kopija, kā arī rakstisks problēmas apraksts. Ja bojāto iekārtu ir ļoti sarežģīti nogādāt pie mums, lūdzu, sazinieties ar...
Vai ir iespējams parakstīt vienošanos par iekārtu servisu un remontu? Kā to var izdarīt?
22. decembris, 2014Lasīt vairākIlgtermiņa iekārtu apkopi (tehniskais serviss, preventīvā apkope un remonti) var veikt LABOCHEMA iekārtu servisa nodaļā pēc pieprasījuma. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai iegūtu plašāku informāciju.
Vai var gadīties, ka lētāk būs nopirkt jaunu iekārtu nekā saremontēt to Jūsu servisa nodaļā?
22. decembris, 2014Lasīt vairākJa LABOCHEMA iekārtu servisa nodaļas speciālisti pārbaudīja ierīci un izlēma, ka remonta izmaksas var būt tuvas jaunas iekārtas puscenai vai vairāk, viņi Jūs informēs par šo situāciju, pirms turpināt remonta darbus.
Cik ilgu laiku aizņem LABOCHEMA servisam nodotās iekārtas remonts?
22. decembris, 2014Lasīt vairākTas ir atkarīgs no iekārtas bojājumu apjoma, parasti iekārtas serviss aizņem 1 līdz 5 dienas. Reizēm, ja remontam nepieciešams pasūtīt detaļas no ražotāja, tas var aizņemt aptuveni 4 nedēļas.
Vai pH elektrodu var turēt destilētā ūdenī mērījumu starplaikā?
22. decembris, 2014Lasīt vairākJā, ja laika intervāli starp mērījumiem nav gari. Jo ilgāk elektrods paliek destilētā ūdenī, jo ātrāk tas nokalpo. Ja Jūs nestrādājat ar elektrodu ilgāk par stundu, mēs iesakām to turēt ražotāja noteiktajā šķīdumā.
FAQsLabochema
Labochema > FAQs